Choose Language

  • All  
  • English
  • অসমীয়া

বৃক্কত পাথৰ হোৱাৰ বাচি থাকক; এই বস্তুবোৰ গ্ৰহণ কৰা সীমিত কৰক, জানক কি খোৱা উচিত


Published on September 5, 2021 | News Source: অৰূপ ডেকা
Share This Page
Related Stories

আপুনিও ৰক্তহীনতাত ভুগি আছে নেকি, এইসমূহ খাদ্যই নিৰ্মূল কৰিব ৰক্তহীনতাৰ সমস্যা 


Published on September 3, 2021|News Source : অৰূপ ডেকা

গুৱাহাটী, ৩ ছেপ্টেম্বৰঃ খাদ্য ভালদৰে চোবাই নোখোৱা অথবা অস্বাস্থ্যকৰ জীৱনশৈলীৰ বাবে বমি হোৱাটো এটা সাধাৰণ সমস্যা। যেতিয়া আমাৰ শৰীৰে ৰক্তহীনতাত ভুগে, তেন্তে ইয়াৰ ফলত বিভিন্ন সমস্যা আৰম্ভ দেখা দিবলৈ আৰম্ভ হয়। যদি কোনো ব্যক্তিয়ে দীৰ্ঘসময়ৰ বাবে ৰক্তহীনতা ভুগে, তেন্তে শৰীৰত গুৰুতৰ ৰোগৰ সম্ভাৱনা থাকিব পাৰে। যদি আপুনি শৰীৰটো দুৰ্বল আৰু ভাগৰুৱা অনুভৱ কৰে তেনেহ'লে এইবোৰ ৰক্তহীনতাৰ লক্ষণ হ'ব পাৰে।

ৰক্তহীনতা পূৰণ কৰিবলৈ আহাৰত ডালিম, আপেল, পালেং শাক, বিলাহী, মধুৰিআম আদি সংযোগ কৰিব পাৰে। 

ৰক্তহীনতাঃ

স্বাস্থ্যৱান আৰু সুস্থ হৈ থাকিবলৈ আমাৰ শৰীৰক অন্যান্য পুষ্টিকৰ উপাদানৰ লগতে আইৰণৰো প্ৰয়োজন হয়। আইৰণে নিজেই আমাৰ শৰীৰত লোহিত ৰক্ত কণিকা প্ৰস্তুত কৰে। এই কোষবোৰেই শৰীৰত হিম'গ্লোবিন প্ৰস্তুত কৰে। হিম'গ্লোবিনে হাঁওফাঁওৰ পৰা অক্সিজেন সংগ্ৰহ কৰি তেজলৈ অক্সিজেন প্ৰদান কৰে। সেয়েহে, আইৰণৰ অভাৱৰ ফলত শৰীৰত হিম'গ্লোবিনৰ অভাৱ হয় আৰু হিম'গ্লোবিন কমি যোৱাৰ ফলত শৰীৰত অক্সিজেনৰ অভাৱ হয়। ইয়াৰ ফলত দুৰ্বলতা আৰু ভাগৰুৱা অনুভৱ হয়, ইয়াকে ৰক্তহীনতা বুলি কোৱা হয়।

ৰক্তহীনতাৰ লক্ষণসমূহ হ'লঃ

দুৰ্বলতা, মূৰ ঘূৰোৱা, অনিদ্ৰা, শৰীৰ ভাগৰুৱা অনুভৱ কৰিলে ৰক্তহীনতাৰ লক্ষণ হ'ব পাৰে। তেজৰ পৰীক্ষাৰ জৰিয়তে শৰীৰত হিম'গ্ল'বিনৰ অভাৱ চিনাক্ত কৰিব পাৰি। স্বাস্থ্য বিশেষজ্ঞসকলে কয় যে ৰক্তহীনতাৰ ফলত শৰীৰৰ ৰং হালধীয়া হৈ পৰে, চকুৰ তলত ডাঠ বৃত্ত পৰা দেখা যায়। 

ৰক্তহীনতাৰ সমস্যা দূৰ কৰিবলৈ গ্ৰহণ কৰক এইসমূহ খাদ্যঃ

১. বীট 

বীটে ৰক্তহীনতা পূৰণ কৰাত সহায় কৰে। ইয়াৰ ৰস ৰক্তহীনতাৰ বাবে অতিকৈ উপকাৰী। বীট চালাড বনাই খাব পাৰে।

২. পালেং শাক

পালেং শাকত হিম'গ্ল'বিনৰ মাত্ৰা বৃদ্ধি কৰাৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ উৎস বুলি গণ্য কৰা হয়। ইয়াত ভিটামিন বি ৬, এ, চি আইৰণ, কেলচিয়াম আদি উপাদানেৰে সমৃদ্ধ হৈ থাকে। যদি আপুনি ইয়াক নিয়মীয়াকৈ সেৱন কৰে, শৰীৰত দ্ৰুত ৰক্তহীনতা পূৰণ কৰিব পাৰে।

৩. আপেল 

ৰক্তহীনতা সমস্যাৰ বাবে আপেল অত্যন্ত উপকাৰী। যদি দৈনিক আপেল খোৱা হয়, তেতিয়া শৰীৰৰ বহুতো সমস্যাৰ পৰা আঁতৰ কৰি ৰখাত সহায় কৰে আৰু ৰক্তহীনতাৰ সমস্যাও আঁতৰ কৰে।

৪. ডালিম

ডালিমত যথেষ্ট পৰিমাণৰ আইৰণ পোৱা যায়। যি শৰীৰত তেজ প্ৰস্তুত কৰাৰ বাবে এক অত্যাৱশ্যকীয় উপাদান। ডালিম খোৱাৰ ফলত শৰীৰত হিম'গ্ল'বিনৰ অভাৱ দূৰ হয়।
 

বিঃদ্রঃ- এই নিবন্ধটোৰ তথ্যখিনি বিভিন্ন উৎসৰ পৰা সংগৃহীত আৰু প্ৰাথমিক জ্ঞান হিচাপে পঢ়ুৱৈলৈ আগবঢ়োৱা হৈছে। বিশদভাৱে জানিবৰ বাবে বিশেষজ্ঞৰ পৰামৰ্শ ল’ব।


Published on January 1, 1970|News Source :
Cartoon
View Older

 

August 9, 2022


Entertainment
View Older


From Our Archive

Create Account